Educació física 1r

Aquest tercer trimestre estem treballant l’experimentació dels diferents moviments i possibilitats en l’espai, del propi cos i de les postures corporals.

Seguim amb l’afirmació de la lateralitat i equilibri , l’execució de les habilitats motrius bàsiques i l’exteriorització de les emocions i sentiments a través del cos, gest i moviment.

No deixem de banda els hàbits d’higiene, així com el foment del respecte a les normes bàsiques de civisme.

Com podeu veure, estem treballant tots aquest aspectes dimensionals i competencials des de una mirada lúdica i sempre enfocada al joc i divertiment.