LA CLASSE DE LES PAPALLONES ENS ORGANITZEM PER FER ELS AMBIENTS

Al gener les papallones començarem a participar en les diferents propostes d’ambients en aquest recull de vídeos us volem mostrar com hem après de ràpid a escollir l’ambient on volem anar treballant l’elecció sabent que a cada ambient sols hi cabem 3 infants i la psicomotricitat fina col·locant la pinça a sota de la imatge de l’ambient.

El primer dia de l’ambient ens col·loquem la medalla i  busquem la nostra llibreta. Una vegada estem preparats, ens organitzem per ambients, els de l’ambient tecnològic, arquitectura, llum i foscor i natura marxen amb la Sònia, que ens acompanya fins a arribar a l’aula. Els d’artístic marxem sols, ja que és a l’aula de I3B, els d’exterior i expressió corporal marxem amb la Miriam i l’Eva i la Mar passen a recollir als del científic i Joc simbòlic, per últim els de peces soltes ens quedem a l’aula, ja que allà tenim l’ambient muntat.

Una vegada finalitzem els ambients, tornem a l’aula, pengem les medalles, els dimecres directament agafem esmorzars perquè després sortim al pati i els dilluns fem rotllana i expliquem on hem anat cadascú i que hem fet.

Ho passem genial als ambients experimentem, juguem, ens relacionem amb altres infants de diferents edats. Creem contextos on el protagonista és l’alumne/a i on les propostes plantejades han de provocar reptes que l’acompanyen en la construcció, creació i l’elaboració de la seva identitat. Per tant, són propostes diversificades que atrauen interès i proporcionen experiències interessants i valuoses per tots els infants.