Educació Infantil

LA CLASSE DELS MICOS CONFECCIONEM EL NOSTRE NOM

Els nens i nenes d’I5B des de l’inici de l’escola hem treballat el nom propi: la lletra inicial,   lletra a lletra , el pal , en imprenta,  , amb gomets, amb pintura, resseguint-lo,  en lligada. Així aquests últims dies de l’escola hem practicat el nom modelant plastelina. Cada vegada ho fem millor perquè tenim un … Llegeix més

LES PAPALLONES FEM IOGA

A finals del mes de maig a l’escola vàrem fer un taller de ioga i ens va encantar. Dividirem la classe en dos grups, uns anàrem a fer el taller i els altres ens quedarem a l’aula fent una altra proposta i després canviarem.  Els principals beneficis de fer ioga amb infants són els següents: … Llegeix més

QUÈ PASSARIA SI…2N PROJECTE D’I5B

Els nens i nenes d’I5B hem fet exposicions del projecte: Què passaria si desapareix l’aigua i la neu del planeta ? Al llarg de cinc mesos hem investigat que podria passar i com podria afectar a  alguns animals que hi viuen a l’Àrtic i a l’Antàrtida com el pingüí, ossos polars, peixos, rens, balenes, etc. … Llegeix més